четверг, 25 апреля 2013 г.


Рефлексія модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити висновки, щодо планування роботи, ролі диференціації. 
Головний принцип учительських дій „Не нашкодь дитині!”.

Особливо виразно це має виявлятись у здійсненні індивідуального підходу до всіх дітей незалежно від здібностей. Тому індивідуалізація в проектній роботі переважно здійснюється через групові диференційовані завдання з включенням на окремих етапах індивідуальних.

А саме:

  • Вчитель враховує загальну готовність дітей до проектної діяльності та готовність до засвоєння конкретного матеріалу;
  • Уміє передбачити труднощі, які можуть виникнути в дітей під час проектної роботи;
  • В проектних роботах використовує диференційовані завдання індивідуального характеру;
  • Робить перспективний аналіз: для чого плануються завдання, чому їх треба використати саме на даному етапі проекту, як продовжити цю роботу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий